RSS

Arhive zilnice: decembrie 1, 2011

Things that make life awesome: Plushenko, Lambiel si Joubert vin in Romania

F word yeah, za boyz are coming!

Omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg. Sunt in curs, te sun cand ies, ca sa ma auzi cum topai. Omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg!!!! You made my freaking day!

Inteleptele cuvinte de mai sus, de o profunzime pe care ar invidia-o toti filosofii si invatatii acestei lumi, imi apartin si mi le asum cu madrie. Pentru ca, nu-i asa?, I’m a fangirl, therefore I am. Topaiala asta verbala am debitat-o in minunata zi de 29 noiembrie, cand am primit unul dintre cele mai frumoase mesaje scrise vreodata. Sora mea intru patinaj, Iulya, imi dadea extazianta veste ca in aprilie 2012 ochii mei nevrednici vor gusta din fericirea de a-i vedea pe viu pe marii bossi ai patinajului artistic: The Plushenko, marea dragoste patinajistica a adolescentei mele, Le Joubert,  some hot dude pe care ani in sir nu l-am putut suferi, dar care acum mi-e vag simpatic, siiiii, siiiii, siiiii Buburuzul Lambiel, pe care l-as venera toata viata pentru ca e G.E.N.I.A.L.

Deci:  7 aprilie va fi ziua Z a anului 2012, in ceea ce priveste patinajul. Pana atunci, voi topai si voi privi cu ochii beliti programele lui Lambiel!

Detalii mai serioase despre mega eveniment puteti citi pe Mediafax. Acum, sa topaim!

 

Etichete: , , ,