RSS

Record pentru Takahashi la WTT (caci awesome Daisuke is awesome!)

20 Apr

Eu ma dezic de piramida inversata, asa ca first thing first: WTT va sa zica World Team Trophy, competitia pe echipe infiintata de the mighty ISU in 2009, care incheie sezonul de patinaj. [ La WTT participa sase tari. Si anume cele sase tari care au avut cele mai bune rezultate in respectivul sezon. Fiecare tara participanta trimite in concurs cate opt sportivi: doi patinatori, doua patinatoare, o pereche si un cuplu de dansatori. Mai multe despre reguli si alte detalii tehnice-ish vedeti pe site-ul lui mighty ISU. Anul acesta, tarile prezente in competitie sunt Japonia (vesnica gazda WTT), Canada, Rusia, SUA, Italia si Franta. ]

Astazi a fost prima zi de WTT. Care WTT nu se transmite la niciun Eurosport, dar poate fi vazut in pace pe un live stream pus la dispozitie de ISU. Plecaciuni imaginare in fata dumnealor.

Ce-mi place mie la competia asta e ca, desi se patineaza cat se poate de serios,  atmosfera e foarte relaxata. Patinatori par niste liceeni in tabara, fericiti „s-o arda” impreuna. Exact asta spune si Florent Amodio (care renunta, insa, la sensul colocvial al verbului „a arde”): „The whole competition feels less serious and it is more fun to be here with the teammates. We want to put on a good show for the fans.”

Echipa Frantei, in asteptarea notelor lui Florent Amodio. Aham.

Azi s-au desfasurat programele scurte la dans si la ambele probe individuale. In frunte dupa prima zi se afla *pam-pam* Team Japan. Go, nihonjinilor, goooo! [bine, nihonjinii sunt la egalitate de puncte cu echipa americanilor; rezultatetele complete le gasiti la sfarsitul acestei postari, daca sunteti cuminti si ajungeti pana acolo 🙂 ]

Nippon banzai!

SI acum ajungem, in sfarsit, la titlul acestei postari. Highlightul zilei a fost evoluitia lui Daisuke Takahasi. Pe care o puteti vedea aici. Si bine ati face s-o vedeti, caci istorie scrie pe dansa: pentru prestatia de azi, Dai-chan a obtinut nici mai mult nici mai putin decat 94 de puncte. Hell yeah. Adica a stabilit un nou record de punctaj pentru programul scurt.

Pentru ca e awesome beyond belief, Dai-chan nu s-a umflat in pene cu mega-rezultatul obtinut. Ba din contra: “I think the judges were a little generous with my score,” the Olympic bronze medalist said with a smile. “I sort of tripped in my footwork and the spin was not quite perfect.” [sursaFlawless Takahashi is Flawless.

Ca se poate ca arbitrii sa fi fost pe bunul-samaritean-mode nu ar fi exclus. Caci Patrick Chan a tras o deja traditionala cazatura si tot a luat 89,81 de puncte. 89,81. Enorm! Dar asta e un subiect care mie nu-mi place deloc, deloc, asa ca nu dezvolt. Just for the record though: Patrick mi-a devenit, sincer,  relativ simpatic si chiar ma deranjeaza cand vad pe net comentarii in care pur si simplu se spala pe jos cu el. Nu mi se pare deloc corect, are merite care nu-i pot fi negate. Plus ca si de-ar fi supra-notat de arbitrii, tot n-ar fi vina lui si nu e drept sa fie transformat intr-un inamic public. Pe de alta parte, da, stilul lui de a patina mi se pare si mie lipsit  de excitement. In sensul ca programele lui nu-s nici pe departe genul pe care sa le revezi de zeci de ori si pe care sa le povestesti nepotilor. Mie uneori imi vine sa ma duc sa spal vasele cand intra el pe gheata. No kidding.

Revenind brusc si neartistic: concursul continua vineri la 9 dimineata  (ora Romaniei), cu programul scurt al perechilor. Iar de la 10. 30 incep programele libere (dans si apoi baieti).

Acum, ca final apoteotic, rezultatele promise:

Surse poze: Team France  & Nippon banzai
 

3 răspunsuri la „Record pentru Takahashi la WTT (caci awesome Daisuke is awesome!)

  1. redlips7

    Aprilie 20, 2012 at 4:04 pm

    Am urmarit si eu WTT, si pe langa faptul ca echipele Frantei si Italiei ma lasau cu un zambet urias pe fata, in sfarsit am avut si eu ocazia sa-l vad de Daisuke la adevaratul lui nivel (si sa-i bata fundul lui Patrick Chan pe care personal nu pot sa-l inghit 😀 )
    Tata ma considera oficial insane, dupa ce-a avut ghinionul sa asiste la dezlantuirea totala a fiicei lui, pe care el o considera o fata destul de calma :))

    Sunt totusi un pic suparata pe favoritii mei de la dans, Ilinykh-Katsalopov 😦 au fost cam obositi 😦

     
  2. anawhatever

    Aprilie 23, 2012 at 2:43 pm

    Ah, ai mei au incetat sa mai spere ca as putea fi altfel decat insane :))

    Mie cam toata echipa Rusiei mi s-a parut obosita, si pe gheata si in afara ei. Parca erau din alt film decat italienii si francezii.

     
    • redlips7

      Aprilie 24, 2012 at 10:15 am

      Da, asta asa e…cel putin cand am vazut programul scurt al Alenei Leonova, parca ma uitam la ceva in reluare, fata de performanta ei de la Mondiale 😦

       

Lasă un răspuns

 
