RSS

Fangirl mode activated!

06 Apr

 

Aham, da, asta e cadoul pe care maine o sa incerc sa i-l dau lui Lambiel. Ca numai zdravana nu sunt.

 

Maine (de fapt, chiar astazi) e ziua cea mare. The day. Ziua pe care o astept de luni bune. Al patrulea show Kings on Ice pe care nevrednicii mei ochi il vad pe viu.

Va fi a doua oara cand nedemnii mei ochi il vor vedea pe Stephane Lambiel The Awesome. Sunt entuziasmata cum numai o sora intru fangirlism ar intelege. Nu-mi vine sa cred ca o sa vad, pe viu, o minunatie de program ca „Please don’t stop the music”. Nu-mi vine sa cred ca voi vedea o minunatie de patinator ca Lambiel. Nu-mi vine sa cred ca nici nu ma sfiesc sa scriu asa siroposenii in vazul tuturor 🙂

Adevarul e ca habar n-aveti ce greu e sa fii fangirla. It’s a gift and a curse.

 

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
