RSS

Real life, y u no let me enjoy the Worlds?

28 Mar

Astazi am intrat in paine cu Mondialele de patinaj. La drept vorbind, domnii patinatori si doamnele patinatoare au intrat in paine. Eu deloc. Parca imi lipseste entuziasmul de altadata. Motivul care imi este cel mai la indemana este acela ca, din mare pacate, cu totii suntem datori cu o viata de adult (oribil cuvant). Asa ca, desi impulsul imi zice sa fac asta:

… ajung sa ma conformez vietii de adult si nu-mi ramane decat sa ma plang:

So. Cu aceste meme-uri pe care le-am creat din frustrare si incapacitate de a scrie ceva folosind propozitii si idei adevarate, declar deschise The Meme Worlds. In fiecare zi, pe durata Mondialelor de patinaj, voi posta unul sau mai multe astfel de desene care vor ilustra sentimentele si parerile mele cu privire la competitie. Pentru ca biata mea capatana si biata mea inspitatie nu pot mai mult.

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
