RSS

Nici pasul gresit nu i-a oprit pe Davis si White

26 Noi

Getty Images Fotografie realizata de YURI KADOBNOV/AFP/Getty Images

Charlie White s-a impiedicat spre surprinderea publicului din MegaSport Arena dar acest lucru nu i-a impiedicat pe acesta si pe partenera sa Meryl Davis sa aiba un avantaj de 5.49 puncte in urma programului scurt.

Pentru ca greseala nu a fost in timpul unui element, cuplul american pierzand minimul de puncte reusind astfel sa stranga 69.94 pentru programul lor care a combinat ritmurile de rumba si samba.

“Am fost foarte multumit cu modul cum am patinat pana si dupa greseala, ” a spus White. “Am simtit ca am reusit un dans scurt frumos in afara greselii si sunt foarte mandru de cum am reactionat in aceasta situatie. Consider ca am imbunatatit caracterul dansului de la Skate America.”

Ramane totusi un semn de intrebare asupra punctajului mare acordate la componentele programului in ciuda unui program departe de perfectiune, cuplul american primind punctaje pente 9 pentru toate categoriile inclusiv  9.29 pentru la capitolul performanta/executia programului.

Kaitlyn Weaver si Andrew Poje  au continuat seria buna de rezultate in cadrul Grand Prix-uri reusind sa se claseze pe pozitia secunda cu 64.45 puncte.

Patinatorii canadieni care se antreneaza inDetroitintr-un grup condus de Pasquale Camerlengo si Anjelika Krylova au reusit sa obtina trei elemente de nivel 4 (al doilea tipar pasilor de rumba, ridicarea si secventa de twizzle).

“Astazi nu am avut cea mai buna evolutie, totusi am fost mai buni decat la NHK si mai exacti din punct de vedere ethnic decat la Skate Canada” a spus Weaver. “Am simtit ca stapanim foarte bine programul in anumite sectiuni si consider ca aceasta este doar o treapta spre obiectivul nostru de a perfectiona automatismele programului pentru a avea un nivel al performantei si energiei de top. Suntem fericiti si mandri de evolutia de azi”.

Rusii Ekaterina Bobrova si Dmitri Soloviev s-au clasat pe locul trei cu 61.69 puncte. Castigatorii Cupei Chinei au avut un punctaj mai mare la componentele programului (34.04 vs. 32.37) dar au pierdut teren cand trei din elementele lor au primit nivelul 2.

 “In comparatie cu Cupa Chinei, am patinat cu mai multa emotie dar din punct de vedere tehnic nu a fost la fel de bun” a admis Soloviev.

Programul scurt dans

1 MerylDAVIS/ Charlie WHITEUSA69.94

2 Kaitlyn WEAVER / Andrew POJE CAN 64.45

3 Ekaterina BOBROVA / Dmitri SOLOVIEV RUS 61.69

4 Ekaterina RIAZANOVA / Ilia TKACHENKO RUS 55.83

5 Isabella TOBIAS / Deividas STAGNIUNAS LTU 52.36

6 Ekaterina PUSHKASH / Jonathan GUERREIRO RUS 52.05

 7 Pernelle CARRON / Lloyd JONES FRA 50.52

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Noiembrie 26, 2011 în Articole

 

Etichete: , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
