RSS

Abbott a cucerit publicul si podiumul din Moscova

26 Noi

 Poza realizata de Misha Japaridze de la AP 

 Programul energetic si captivant al lui Jeremy Abbott i-a adus acestuia prima pozitie a podiumului intermediar si a fost rasplatit de arbitri cu cel mai bun punctaj obtinut in cariera: 83.54. Patinatorul american are doar 0.76 puncte avans dupa ce a avut sarituri curate si sigure ( triplu axel, triplu flip-triplu toeloop si triplu lutz).

“M-am distrat azi. Cred ca a fost unul din cele mai placute momente de pe gheata din ultima vreme daca nu din totdeauna,” a comentat Abbott. “Am simtit ca publicul rus a fost foarte receptive la programul meu. Inca de la inceput au aplaudat odata cu muzica si cu fiecare element reusit au devenit din ce in ce mai entuziasti si la fel am fost si eu. Mi-a fost mult mai usor sa patinez”.

Campionul mondial de juniori din 2010, Yuzuru Hanyu, a gresit la aterizarea cvatruplei toeloop dar si-a revenit repede cu un triplu axel solid si mai apoi combinatia triplu lutz – troplu toeloop si a fost recompensat cu 82.78 puncte. “Am ratat cvatrupla astazi si sunt un pic dezamagit dar ma voi concentra mai mult pentru programul liber”.

Michal Brezina a completat podiumul cu un program cu executii sigure, coregrafiat pe ritmul tobelor japoneze („Kodo drums”). Cehul nu a executat o saritura cvatrupla dar si-a castigat punctele din gradul de executie pozitiv pentru sariturile triple. “Ma simt bine cu performanta mea de azi. Am reusit toate sariturile dar am avut de lucru cu piruetele si secventele de pasi. Am fost aproape de cel mai bun scor din acest sezon asa ca sunt fericit si voi incerca sa fiu mai bunmaine”.

Javier Fernandez  a terminat pe locul patru cu 78.50 puncte iar reprezentantul gazdelor Artur Gachinski s-a clasat pe cinci (74.73 puncte).

Rezultate program scurt baieti

1 Jeremy ABBOTTUSA83.54

2 Yuzuru HANYU JPN 82.78

3 Michal BREZINA CZE 79.01

4 Javier FERNANDEZ ESP 78.50

5 Artur GACHINSKI RUS 74.73

6BrandonMROZUSA69.35

7 Andrei ROGOZINE CAN 65.11

8 Sergei VORONOV RUS 61.15

9 Konstantin MENSHOV RUS 60.91

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Noiembrie 26, 2011 în Articole

 

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
