RSS

Mao Asada a luat fata tripletei rusesti

25 Noi

  Poza realizata de Misha Japaridze de la AP

Mao Asada a avut  una din cele mai bune evolutii din cariera reusind sa castige programul scurt in Cupa Rusiei, ultima oprire din circuitul de Grand Prix-uri .

Desi nu a executat caracteristicul triplu axel, evolutia dublei campione mondiale Mao Asada  a fost una remarcabila arbitri fiind impresionati de o combinatie triplu flip – dublu loop curatam, un triplu loop perfect si secvente de pasi complexe.  Interpretand rolul Scheherazadei Asada a totalizat 64.29 pentru cea mai eleganta si rafinata performanta a zilei.

“Acest program scurt a fost un start excellent pentru mine pentru programul liber de maine” a comentat Mao Asada. “ In timpul antrenamentului din aceasta dimineata am decis sa nu execut astati triplu axel”

Desi a fost foarte buna, japoneza are doar  0.38 puncte diferenta in fata Alenei Leonova. Cea din urma a reusit a stralucit la randul ei prezentand un program energetic si determinat pe coloanaSonora a filmului Piratii din Caraibe. Programul sau, coregrafiat de Nikolay Morozov, a inclus o combinatie triplu toeloop – triplu toeloop, triplu flip si un dublu axel. Ea reusit sa isi imbunatateasca performanta din acest sezon inregistrand 63.91  puncte.

“Am fost foarte fericita cu perfomanta de azi desi am facut cateva greseli mici” a spus Leonova. “ Am avut o atitudine pozitiva si am vrut sa patinez foarte bine pentru antrenorul meu, public si pentru parintii mei”.

Campiona mondiala de juniori Adelina Sotnikova s-a clasat pe locul trei cu 57.79 puncte desi a cazut la executia sariturii triplu lutz. “Nu am patinat foarte bine astazi,” a spus Sotnikova. “Am ratat din nou combinatia mea de tripla –tripla dar sper sa evoluez mai bine maine”.

O alta patinatoare tanara a tarii gazda, Sofia Biryukova  a executat un program scurt sigur si précis ce a inclus o combinate triplu toeloop –triplu toeloop ce i-a adus pozitita a 4-a cu 56.30 puncte.

 Rezultate dupa programul scurt fete

1 Mao ASADA JPN 64.29
2 Alena LEONOVA RUS 63.91
3 Adelina SOTNIKOVA RUS 57.79
4 Sofia BIRYUKOVA RUS 56.30
5 Kiira KORPI FIN 55.81
6 Haruka IMAI JPN 55.20
7 Agnes ZAWADZKI USA 53.81
8 Rachael FLATT USA 53.36
9 Amelie LACOSTE CAN 50.63
10 Christina GAO USA 39.64

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Noiembrie 25, 2011 în Articole

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
